Sunday 21 March 2021

Dagbreek Doolhof: Deel 1

 


Ek dink jy is baie gelukkig, en deel van 'n uitsonderlike minderheid indien die virus jou nie geraak het nie. Ek en baie kunstenaars wêreldwyd was ongelukkig deel van die meerderheid. Gelukkig is dit in ons murg & pype om te skep, planne te maak, en op 'n manier (en in my geval met die hulp van vriende & familie) te oorleef.


Met Middernag Kantoor wat amper 'n jaar oud is (sonder dat daar enige album launch shows kon plaasvind), was ek by 'n kruispad. Oftewel, 'n back to square one. My eerste solo album is gebore, maar die virus het sy vryheid baie gedemp.

So wat doen mense wanneer hul eersteling 'n maat soek? Hulle maak 'n sussie!

Ek het besluit om planne te maak, reelings te tref- en met die genade en absolute gees van Johan Viljoen, begin ek in April opneem aan Dagbreek Doolhof- want dit is al wat vir my sin maak in hierdie onsekere tye- maak nog musiek, en inspireer die heelal!

Waar ek nou staan, is aan die begin van die Doolhof. Ons het soveel verloor, maar soveel geleer. Soos wat ek my pad gaan oopkap deur hierdie doolhof, wil ek baie graag die proses, die suksesse en struikelblokke met julle deel. Baie mense vra altyd hoe die proses werk.

Dagbreek Doolhof is in wording, met collaborations wat die dak gaan laat lig!

Klim op, maak jou gordel vas- en wees deel van hierdie reis:

Welkom by die skep van Dagbreek Doolhof.

2 comments: